2011. december 30., péntek

Gyerek fehér mintás póló - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kinőttük. Vannak valami pacák az elején. Szerintem gyümölcs folt. Állítólag ki jön. Nekem nem jött ki.
Ha nálam a vásárlásod össz értéke meghaladja a 3000 Ft-t akkor a postát én állom!!!
Korábbi tapasztalatlanságból adódó félreértések elkerülése érdekébe a következő játékszabályok alapján szeretném játszani ezt a játékot:
Ha nyerésben maradtál az aukción és tied lett a termék, max 5 napot vagyok hajlandó várni a jelentkezésedre. (ha az aukcióra volt alkalmad licitálni akkor egy e-mailt sem lesz nehéz írni)
max 10 napot vagyok hajlandó az utalásra és postacímre várni. (a számlaszám a termék oldalról aukció lezáró tájékoztató e-mailban benne van, de szívesen meg is írom, ha jelentkezel. Kapok én is e-mailt rólad és a címedről ezért ha nem írsz címet de utalsz automatikusan a listán szereplő címedre fogok postázni ajánlva. Ennek meglelő postadíjat kell utalnod)
Ha a fentiek nem teljesülnek a jelzett időkön belül (ha már az 5 napos jelentkezési határidőt túlléped akkor is) akkor adom a negatívot és rakom vissza a terméket.  
Nem tudom kezelni a hetekkel későbbi jelentkezéseket és a várjak még mert nem utalnak.....



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-06 19:13
. Gyerek fehér mintás póló - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése