2012. február 28., kedd

LOVAGLÓ Nadrág, fekete - Jelenlegi ára: 900 Ft

Eladó fekete lovagló nadrágom, mivel sajnos kihíztam.
Nagyon szép fekete a színe, használt, de nem fakó, nem kopott, nem bolyhos. Anyagában enyhén csíkos, kicsit rugalmas, szerintem poliviszkóz+lycra anyag, de ehhez nem értek. Egy helyen van rajta pár pontszerű öltés kb 5 cm hosszúságban, pont ahol a derékrész csatlakozik az alsó részhez, de csak belül, a fehér bélésen látszik. Próbáltam mutatni, de tényleg nem látszik. A kis zseb húzózárjáról letört a fogóka, így kicsit nehezebb behúzni a cipzárt, de nem látszik ez sem, a zseb is csak kb 5 cm széles. A lovas oktatóm azt mondta +nemrégiben, hogy a lovasboltban látott hasonlót 10e Ft körül. Ehhez képest reklám áron a tiéd lehet, ennyiért ingyen van: ).
Mérete olyan 38-40. Belső szárhossza 76cm, dereka 37, persze ezek még nyúlnak egy kicsit.
én 179cm vagyok és 68-kilósan hordtam.
Jó hosszú szárú, bár a csizmában mindegy.
Garantáltan állatszőr és dohányfüst mentes háztartásból.
Súlya 440g+csomagolás
posta:
http: //posta. hu/kepek/upload/2012-01/2012TarifatablaHu. pdf
a megadott ár csak saccolt!! pontosat csomagolás után.
Személyes átvétel: Miskolc



Jelenlegi ára: 900 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 13:17
. LOVAGLÓ Nadrág, fekete - Jelenlegi ára: 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése